Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

 

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák!

Előleg vagy a teljes összeg előre utalása mindig egyedi elbírálás alapján történik (Ez függ a megrendelés tartalmától, egyediségétől, mennyiségétől, stb...).

Utalás:
Számlát kiállítani csak arra a névre, címre tudunk, ami a számlázási adatoknál megadásra került.

A FIZETÉS TÖRTÉNHET:

Készpénzben áruátvételkor, Forintban.

Áru átvétel előtti banki átutalással: Unicredit Bank 10918001-00000075-03380006 bankszámlaszám

Kérjük, a közlemény rovatba írja be a megrendelési számát!

Szállítás előtt két nappal a fizetendő összegnek meg kell érkeznie, ahhoz, hogy könyvelni tudjuk.

 

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Cégünk Magyarország 5 megyéjében, Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok, Hajdú-Bihar - és  Békés megye területén vállal házhozszállítást.

 A házhozszállítás díja 30.000 forint feletti rendelés esetén a bútorok súlytól, méretétől és darabszámtól függetlenül INGYENES!

Amennyiben a vásárlás értéke nem éri el ezt az összeget, a házhozszállítás minimális díja 3.000 Forint, amely a termékméretétől függően változhat.

A szolgáltatás a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető.

Vasárnapi napokon nem végzünk szállítást.
 

VÁLASZTHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK

Házhozszállítás:

A házhoz szállítás a termék/termékek megadott szállítási címre szállítását jelenti, a szállításért felelős munkatárs további anyagmozgatásra nem kötelezhető.

Szállítóink a kapunál, háza bejáratánál lerakják a rendelt bútorát. Az összes bútor lerakodása után történik meg a bútor mennyiségi és minőségi átvétele, illetve a fennmaradó ellenérték készpénzben történő kiegyenlítése. Amennyiben a vásárló maga viszi be a bútorokat a lakásba, kollégáink azt nem tudják megvárni. Az átadás után a helytelen rakodásból és összeszerelésből eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni.

Amennyiben a szállítási címre behajtási engedély szükséges, úgy abban az esetbe a vevő felelőssége az engedély beszerzése.

Házba szállítás és szerelés:

A házba vagy lakásba beszállítás, valamint a bútorok összeszerelése külön költséget jelent. A beszállítási munkát kizárólag cégünk szakértő dolgozói végzik.

A szolgáltatás igénylése esetén egyedi árajánlat kérése szükséges. Az árajánlat elkészítéséhez szükségünk van az Ön otthonának paramétereire (emelet, családi ház stb.). 

Tájékoztatjuk a kedves vásárlóinkat, hogy házba szállítást ablakon, erkélyen keresztül nem végzünk!
Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, az nem az eladó felelőssége, cégünk visszavenni a terméket nem köteles!

 

Szállítás menete:

Az Ön rendelésének házhoz szállítása előtt legalább 2 nappal e-mailben vagy telefonon keressük, melyben megadjuk az érkezés várható időpontját. A tervezett időpont tőlünk független események, okok miatt változhat (forgalom, időjárás), így a pontosságot nem minden esetben tudjuk garantálni. 
A szállítási időpont alkalmasságát/ alkalmatlanságát egy válasz e-mailben vagy telefonon hozhatja tudomásunkra. Amennyiben a válasz elmarad, nem szállítjuk a megrendelt terméket. 


Személyes átvétel:

Amennyiben az Ön által megrendelt terméket személyesen szeretné elszállítani, átveheti a 4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7.-szám alatt található raktárunkba, előre leegyeztetett időpontban.
A személyes elszállítás során a bútor megóvása érdekében a csomagoláshoz, rögzítéshez szükséges anyagokat a vevő maga biztosítja. (pl.: pléd, törölköző, paplan, karton, szivacs). A személyes szállítás esetén a cég nem vállal felelősséget a szállítás során keletkező károkért.

Üzletünkben női eladó dolgozik, amennyiben a terméket Ön szállítja el, Önnek kell megoldania a boltból illetve a raktárból történő árumozgatást, valamint az autóra rakodást.
Javasoljuk, 2 férfi ember érkezzen a termékekért.

További információk:

A weboldalunkon található szállítási idők tájékoztató jellegűek, ettől cégünk eltérhet.

Tájékoztatás a járványügyi helyzetről!!!

A megrendelt áruk kézbesítése a megszokott ütemben zajlik, amíg a kormány máshogy nem rendelkezik. Célunk, hogy Ön a lehető leghamarabb megkaphassa rendelt bútorát.

A bútorok szállítása és raktározása a higiéniai szabályok maximális betartásával történik.

Fontos számunkra Vásárlóink és Kollégáink védelme, ezért a járványügyi helyzetre való tekintettel a házba történő szállítást és szerelést csak korlátozott számban tudjuk vállalni.

Ezzel kapcsolatban kérjük érdeklődjön Ügyfélszolgálatunknál: +36/30-844-0973 vagy info@stilusbutor.hu

Megértésüket köszönjük!