Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran ismételt kérdések

1. Rendelkeznek bemutatóteremmel, ahol a bútorokat meg lehet tekinteni?

Igen,  két üzlethelyiséggel rendelkezünk, Debrecenben és Hajdúszoboszlón, ahol kínálatunk nagy részét megtekinthetitek.

 

2. Mennyibe kerül a bútor?

Minden termék ára szerepel a bútor mellett. Amennyiben további kiegészítőket lehet hozzá rendelni, ezek kiválasztásakor az ár is automatikusan változik. Az árak tartalmazzák az Áfa-t. 

 

3. Van lehetőség méretre legyártatni a bútorokat?

Bútoraink nagy többsége meghatározott méretekben  készül, azonban bizonyos termékeket (pl. íróasztal, komód),  lehetőségetek van egyedi méretben elkészíttetni. Ehhez szükségünk van méretekre. Egyedi bútor igénylésével kapcsolatban  kérjük először fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.
 
4. A honlapon található színválasztékon kívül más színben is elérhetőek a bútorok?

A termékoldalon található színválasztási opcióknál megjelenő színek válaszhatóak. Más színekben sajnos az adott bútordarab nem rendelhető.
 

 5. Hogyan fizethetem ki a rendelt bútort?

Különböző fizetési módok közül választhatsz: fizethetsz átvételkor készpénzben, illetve banki átutalással. Kérjük, amennyiben a banki átutalást választod, legkésőbb néhány nappal a kiszállítás előtt utald el a vételárat. Futárunk nem hagyhatja ott a bútort teljesített fizetés nélkül. Részletek a fizetés és szállítás menüpont alatt.
 

6. Változtatható a konyhabútor garnitúrák összetétele?

Konyhagarnitúráink standard két méteres blokkokban  készülnek, viszont van lehetőség egyedi változtatásokra. Ilyen esetekben az árszabás eltérhet a webáruházban feltüntetettől. Hasonló jellegű kérdéssel kérjük fordulj Szakértő Kollégáinkhoz.
 

7. Önök gyártják a bútort?

Számos beszállítóval állunk kapcsolatban, a bútorokat azonban nem mi gyártjuk. Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal, tehát a bútor közvetlenül az ügyfélhez kerül, nincsenek járulékos közvetítői díjak.
 

8. Cégek részére kiállítanak Áfa-s számlát?

Természetesen cégek részére is tudunk Áfa-s számlát kiállítani.

 

 9. Mennyi a kiszállítási idő?

Az átlagos szállítási idő kb. 2-8 hét, mely függ a rendelt terméktől és a szállítási helytől. Az egyes termékek kiszállítási ideje eltér, hiszen különböző gyártóktól rendeljük meg azokat.
 

10. Átvehetem a rendelt terméket?

Természetesen személyesen is átveheted megrendelt bútorodat debreceni üzletünknél, előre egyeztetett időpontban.  Amennyiben  saját magad szállítod el a terméket, úgy a szállításhoz szükséges eszközökről (pl.: takarók, rögzítők) neked kell gondoskodnod. A saját szállítás során esetlegesen felmerülő sérülésekért, károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
 

11. Vállalnak garanciát a bútorokra?

Minden termékünkre a hatályban lévő törvényeknek megfelelően vállalunk garanciát!

 

 12. A kiszállítás ingyenes?

Ingyenes házhozszállítás 300.000 forint feletti online rendelés esetén az ország egész területén.

300.000 Ft alatti rendelések házhozszállítása  4.990 Ft, melyet a helyileg legközelebb arra járó túrajárattal tudunk teljesíteni. 

A díjmentes házhoz szállítás nem tartalmazza a bútorok lakásba történő berakodását és azok összeszerelését.


13. Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatod a honlapon keresztül. Amennyiben e-mailben szeretnél rendelni, kérjük, küldd el az alábbi adataid: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, választott fizetési mód, valamint a teljes terméklistát minden választási lehetőséggel. Amennyiben kérdésed van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36 30/844-0973-os telefonszámon. 

 

14. A kiszállító behozza a dobozokat a lakásba?

Amennyiben rendelésed leadásakor a lakásba történő szállítást választottad, futárunk a dobozokat egészen a lakásba fogja szállítani. Amennyiben ezt nem igényelted, az ingyenes kiszállítás addig történik, ameddig futárunk kisteherautóval el tud menni. A lakásba történő szállítást a kiszállítást megelőző munkanapig van lehetőséged hozzáadni vagy lemondani. Mivel vannak olyan bútorok, amit egy ember nem tud behordani, előfordulhat, hogy a részetekről is szükség van segítségre. 


 15. Mi a teendő, ha a bútor hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlelsz, kérjük, fordulj hozzánk az stilus.butoraruhaz@gmail.com e-mail címen, vagy a+36 30/844-0973 – os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezd le a sérülést, és küld el a stilus.butoraruhaz@gmail.com e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosolni a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.

 
16. Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondoltad magad, és le szeretnéd mondani rendelését, ezt a +36 30/844-0973-os telefonszámon, vagy a stilus.butoraruhaz@gmail.com e-mail címen keresztül is megteheted. Egyedileg készített bútorok lemondására viszont, nincs lehetőséged ezzel kapcsolatban a kollégáink tudnak neked felvilágosítást adni. 
 

 17. Milyen napszakban történik a kiszállítás?

A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítást megelőző 5-7 napban  telefonálunk, és tájékoztatunk a kiszállítás várható idejével kapcsolatban. A teherautóink túrajáratban közlekednek az előre meghatározott időpontoktól, csak kivételes esetekben tudunk eltérni. A kiszállítás napján szállítóink ismét keresni fognak telefonon, 20-30 perccel az érkezése előtt.
 

 18. Nagyon alacsony áron láttam egy terméket, le is adtam a rendelést, most mégis törölni akarják. Mik a jogaim?

Előfordulhat, hogy tévesen hibás árak kerülnek fel weboldalunkra, például véletlenül 1 Ft-ért, vagy hasonlóan irreális áron tüntetjük fel egy nagy értékű bútor árát. Ezek automatikus weboldal frissítések alkalmával szórványosan előforduló problémák, és igyekszünk ezeket megelőzni – de sajnos előfordul, hogy átmenetileg hibásan szerepel egy-egy termék ára, anélkül, hogy bárki észrevenné. Fontos tudnivaló, hogy rendelése csak akkor kerül elfogadásra, ha azt telefonon megerősítettük, és egy második e-mailben visszaigazoltuk. Ekkor rendelésed státusza egyeztetve státuszra változik, és a szerződés megkötöttnek minősül. Így ha leadtad a rendelését egy hibásan árazott termékre, előfordulhat, hogy nem fogjuk visszaigazolni azt, hanem töröljük rendelését. Megértését köszönjük.

 

19. Szükséges előleget utalnom?

Alap esetben 200.000 forint feletti megrendelés esetén  szükséges, továbbá  a megrendelés visszaigazolásában az irodai ügyintézők amennyiben szükségesnek találják, úgy ezt kérni fogják tőled (pl.: egyedi színkombináció, nagy értékű megrendelés, nem túl gyakori termék rendelése).