Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran ismételt kérdések

1. Rendelkeznek bemutatóteremmel, ahol a bútorokat meg lehet tekinteni?

Igen,  két üzlethelyiséggel rendelkezünk, Debrecenben és Hajdúszoboszlón, ahol kínálatunk nagy részét megtekintheti.

 

2. Mennyibe kerül a bútor?

Minden termék ára szerepel a bútor mellett. Amennyiben további kiegészítőket lehet hozzá rendelni, ezek kiválasztásakor az ár is automatikusan változik. Az árak tartalmazzák az Áfa-t. 

 

3. Van lehetőség méretre legyártatni a bútorokat?

Bútoraink nagy többsége meghatározott méretekben  készül, azonban bizonyos termékeket (pl. íróasztal, komód),  a Vásárlónak lehetősége van egyedi méretben elkészíttetni. Ehhez Áruházukban szüksége van az Ön által megadott méretekre. Egyedi bútor igénylésével kapcsolatban  kérjük először forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
 
4. A honlapon található színválasztékon kívül más színben is elérhetőek a bútorok?

A termékoldalon található színválasztási opcióknál megjelenő színek válaszhatóak. Más színekben sajnos az adott bútordarab nem rendelhető.
 

 5. Hogyan fizethetem ki a rendelt bútort?

Különböző fizetési módok közül választhat: fizethet átvételkor készpénzben, illetve banki átutalással. Kérjük, amennyiben a banki átutalást választja, legkésőbb néhány nappal a kiszállítás előtt utalja el a vételárat. Futárunk nem hagyhatja ott a bútort teljesített fizetés nélkül. Részletek a fizetés és szállítás menüpont alatt.
 

6. Változtatható a konyhabútor garnitúrák összetétele?

Konyhagarnitúráink standard két méteres blokkokban  készülnek, viszont van lehetőség egyedi változtatásokra. Ilyen esetekben az árszabás eltérhet a webáruházban feltüntetettől. Hasonló jellegű kérdésével kérjük forduljon Szakértő Kollégáinkhoz.
 

7. Önök gyártják a bútort?

Számos beszállítóval állunk kapcsolatban, a bútorokat azonban nem mi gyártjuk. Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal, tehát a bútor közvetlenül az ügyfélhez kerül, nincsenek járulékos közvetítői díjak.
 

8. Cégek részére kiállítanak Áfa-s számlát?

Minden ügyfelünk részére Áfa-s számlát állítunk ki.

 

 9. Mennyi a kiszállítási idő?

Az átlagos szállítási idő minden termékünk alatt szerepel. Az egyes termékek kiszállítási ideje eltér, hiszen különböző gyártóktól rendeljük meg azokat.
 

10. Átvehetem a rendelt terméket?

Természetesen személyesen is átveheti megrendelt bútorát debreceni üzletünknél, előre egyeztetett időpontban.  Amennyiben  Ön saját maga szállítja el a terméket, úgy a szállításhoz szükséges eszközökről (pl.: takarók, rögzítők) Önnek kell gondoskodnia. A saját szállítás során esetlegesen felmerülő sérülésekért, károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
 

11. Vállalnak garanciát a bútorokra?

Minden termékünkre 2 év garancia érvényes. 1 év garancia és 1 év jótállás. 

 

 12. A kiszállítás ingyenes?

Kiszállítást az ország öt megyéjében Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye területén 30.000 forint felett ingyenes. Alacsonyabb értékben a szállítás minimális díja 3.000 forint. Egyéb megyékbe jelenleg nem vállalunk szállítást.

 

13. Hogyan tudok rendelni?

Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@stilusbutor.hu címen.  Amennyiben e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldje el az alábbi adatait: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, választott fizetési mód, valamint a teljes terméklista minden választási lehetőséggel. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36 30/844-0973-os telefonszámon. 

 

14. A kiszállító behozza a dobozokat a lakásba?

Amennyiben rendelése leadásakor a lakásba történő szállítást választotta, futárunk a dobozokat egészen a lakásba fogja szállítani. Amennyiben ezt nem igényelte, az ingyenes kiszállítás addig történik, ameddig futárunk kisteherautóval el tud menni. A lakásba történő szállítást a kiszállítást megelőző munkanapig van lehetősége hozzáadni vagy lemondani. Mivel vannak olyan bútorok, amit egy ember nem tud behordani, előfordulhat, hogy az Ön részéről is szükség van segítségre. 


 15. Mi a teendő, ha a bútor hibás vagy sérült?

Amennyiben sérülést észlel, kérjük, forduljon hozzánk az info@stilusbutor.hu e-mail címen, vagy a+36 30/844-0973 – os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el az info@stilusbutor.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk orvosoljuk a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.

 
16. Hogyan mondhatom le a megrendelésemet?

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondolta magát, és le szeretné mondani rendelését, ezt a +36 30/844-0973-os telefonszámon, vagy az info@stilusbutor.hu e-mail címen keresztül is megteheti.
 

 17. Milyen napszakban történik a kiszállítás?

A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítást megelőző munkanapon  telefonálunk, és tájékoztatjuk a kiszállítás várható idejével kapcsolatban. A kiszállítás napján futárunk ismét keresni fogja telefonon, 20-30 perccel az érkezése előtt.
 

 18. Nagyon alacsony áron láttam egy terméket, le is adtam a rendelést, most mégis törölni akarják. Mik a jogaim?

Előfordulhat, hogy tévesen hibás árak kerülnek fel weboldalunkra, például véletlenül 1 Ft-ért, vagy hasonlóan irreális áron tüntetjük fel egy nagy értékű bútor árát. Ezek automatikus weboldal frissítések alkalmával szórványosan előforduló problémák, és igyekszünk ezeket megelőzni – de sajnos előfordul, hogy átmenetileg hibásan szerepel egy-egy termék ára, anélkül, hogy bárki észrevenné. Fontos tudnivaló, hogy rendelése csak akkor kerül elfogadásra, ha azt telefonon megerősítettük, és egy második e-mailben visszaigazoltuk. Ekkor rendelésének státusza feldolgozottra változik, és a szerződés megkötöttnek minősül. Így ha Ön leadta rendelését egy hibásan árazott termékre, előfordulhat, hogy nem fogjuk visszaigazolni azt, hanem töröljük rendelését. Megértését köszönjük.

 

19. Szükséges előleget utalnom?

Alap esetben 200.000 forint feletti megrendelés esetén  szükséges, továbbá  a megrendelés visszaigazolásában az irodai ügyintézők amennyiben szükségesnek találják, úgy ezt kérni fogják Öntől (pl.: egyedi színkombináció, nagy értékű megrendelés, nem túl gyakori termék rendelése).